Varmt!

Ännu en varm dag med en svettig show på kvällen. Jag överlevde!

Jag tror inte att jag överdriver om jag säger att det var upp mot 50 grader på dagen (jag såg nämligen på termometern att det var 40 grader sent på kvällen).

Hörde av en äldre herre i torsdags, på våran Culture Fair, att man tydligen kan dö av hettan här om man inte förbereder sig på den (bara till att dricka vatten!). Huruvida det är sant eller inte, har jag ingen aning om, men oavsett så är det bra att gardera sig!

Jag garderar mig!





P.S. Ska nog ta och skaffa mig en keps. Jag har lyckats bränna hårbotten... D.S.


Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, det är nog riktigt viktigt att dricka!

Ajaj, det gör ju jätteont att bränna hårbotten, man kan typ varken borsta eller sätta upp håret. Sen ser det ju hemskt ut då man börjar flagna!



Ja, jag tror inte man ska tvinga fram inlägg om man inte känner sig på humör!

2009-08-29 @ 16:08:40
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0