Dancing Tuesday

Har precis ätit middag och bakat kakor :) Har faktiskt saknat bakandet en aning...

I morse under morgonmötet, fick vi veta att det var "Dancing Tuesday". De som hade något att säga på mötet skulle dansa till en musik truddelutt. Efter mötet blev det disco ;) Tyvärr, fick jag inte med mig kameran. Kan i alla fall berätta att det var jättekul!

Innan lunchen fick vi i uppgift att göra vår egen "nyhetsredaktion". Vi blev indelade i olika grupper som skulle samla in nyheter om olika delar av världen, men också sport, kultur, specifikt om oss i casten och goda nyheter.




Vi måste ju hålla koll på vad som händer i världen, trots att vi repeterar
så mycket om dagarna ;)



Nä, nu måsta jag återgå till min tvätt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0