Internationella fördomar...

Kändes en aning konstigt att gå upp 6.30 på en lördag. Jag lyckades i alla fall ;)

På förmiddagen gjorde vi en jätteintressant grej. Vi skulle på utsatt tid skriva ner de fördomar vi har om de länderna som är representerade, vilket är 17 stycken. Det här var de fördomar de andra i casten hade om Sverige...


Upp till diskussion! Vad stämmer? Vad stämmer inte?


Efter lunchen fick vib se en presentation av hur showen kommer bli (på ett ungefär). Den kommer nog bli sjukt bra! När vi kommer till Sverige: Köp biljetter! Jag har för mig att det faktiskt blir en offentlig visning utöver de "privata showerna".


På eftermiddagen samlades vi i våra "hometeams" (små grupper) för första gången. Vår ledare började med att hälla ut en massa lekaker på golvet. Vi skulle välja en, därefter skulle vi komma på en liket mellan oss själva och leksaken. Denna fick jag:


Någon som ser någon likhet?


Innan alla åkte "hem" till sig, fick vi alla en varsin "Up With People" - streckkod. Nu är vi märkta ;)


Det blev suddigt, men det står faktiskt "II  UP WITH PEOPLE   II  CAST B 2009  II"




P.S. Grattis på 20-årsdagen Petra! Här är det fortfarande den 19:e ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Kakaan3

Men hur köper man biljetter da?

vill se!

2009-07-20 @ 12:51:33
URL: http://kakaan3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0