Hur jag blev "Carrot"

Nu när jag har bloggat på den här sidan ett litet tag nu, så är det väl läge att berätta om hur jag blev "Carrot".

För drygt ett år sedan fick jag den briljanta idén att färga håret rött. Kul att testa på något nytt eftersom att jag hade haft min riktiga hårfärg ett tag då (blond/cendré/you name it). Nu tror folk att jag redan då blev morot, men nej, det blev knallrött. Precis så som jag ville ha det. Några veckor senare blev det mörkoranget...
 
Jag och några kompisar satt och skämtade om det, i samma veva kläckte jag ur mig "Well, I'm the Carrot".



Sedan dess har jag varit "Carrot". Fast erkänn, förutom hårfärgen är det ju lite klatchigt. Carro + t = ...




Kommentarer
Postat av: Carro

haha de va fyndigt, ch kul att ha något annat smeknamn än bara Carro.. Ha nu en fortsatt bra dag.

2009-05-24 @ 14:35:35
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0