Min helg :)

Kan kort och gott säga att det var jättekul i fredags :) Dock var det väldigt mycket "fjortisar" där (ursäkta språket). Kan också passa på att säga att man faktiskt kan ha kul utan alkohol (Det hade nämligen vi!)!


Föresten, en snabb fråga. Vann rätt låt igår?

Det tyckte i alla fall jag :)

Ska snart dra iväg till Eskilstuna. Ska repetera inför vikingateatern i sommar. Sedan ska jag till min kära vän Steffi, där jag också kommer sova över. Jag kom på att det var lättare att ta sig till Flen därifrån än från Stallarholmen (där jag bor). Vi ska ju ha föreställning x 2 där någonstans med Festina Lente.


Nä, nu måste jag göra mig iordning. CU (See you ;p)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0