Grattis Camilla!

Grattis på födelsedagen syster Camilla! Hoppas du har en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Katie

Vad roligt!

2009-09-10 @ 17:23:55
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Camilla Lif

Tackar, tackar!



Jag fick present av fredrik kl 00.15 innan vi gick o la oss. jag fick en 10MP kamera!! Så nu ska här fotas :-). Ikväll var jag, cissi, mamma o pappa på Standup comedy och såg bl.a. David Batra (från kvarteret skatan) det var hysteriskt kul :-)))



Vi pratade lite om när ni kommer till sverige också.



Jag läste ditt inlägg om skolbarnen. Jag kan relatera lite till situationen från när jag varb speciallärare åt barn som skulle lära sig svenska ett par månader när jag jobbade i hässelby för några år sen.



Jag hoppas att du har fortsatt roligt.



kram

Camilla

2009-09-11 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0