Glassparty!

Idag tog vi enskilda kort (som tydligen ska användas på Up With People's hemsida och i "professionella" sammanhang). Brukade alltid vara lite "skraj" för att ta skolfoto förut (eftersom jag sällan blev bra på skolkorten!). Får se hur bilden blir...

På förmiddagen samlades vi i våra "Hometeams".  Haha! :D Vi lekte "Mp3 - karaoke" ;) Vi skulle leta upp en låt på en av våra Mp3-spelare, sätta in hörlurarna i öronen och sjunga till låten vi valt, en i taget framför de andra. Jag sjöng "I'm your's"  av Jason Mraz. Så sjukt kul!


Rafa i staff lånade ut sin Mp3-spelare till mig och hjälpte mig att få igång den ;)


Föresten, fick dansa hip hop koreografin för andra gången idag. Den är svår! Den börjar dock sätta sig...lite grann i alla fall ;)

Sist, men inta minst: GLASSPARTY! De i våran staff (=ledarna) bjöd oss på glass och satte igång musik. De som känner mig, vet att jag INTE kan stå still när musik sätts igång. Jag kan dansa i timmar!
Disco med glass med ett dans-battle som avslut. Värdigt slut på UWP-workshop-veckan ;)


Staff bjöd på glass i sina fina "glass-utdelar" outfits ;)


"Ice cream!!!" :p



Kommentarer
Postat av: Kakaan3

Va gott me glass! =P

Det e väl varmt där borta antar jag, då passar det ju bra med glass

2009-08-01 @ 12:03:10
URL: http://kakaan3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0