Midsommar-helgs-lista

Har haft en underbar midsommar (förutom lite tjafs med syrran, men det är som vanligt...)

1. Varit på BB med både Magda & Steffi (fortfarande så betyder BB inte barnavårdcentralen för oss, det är fortfarande ett kodord ;p). Vi fick lite tillskott i firandet :)

2. Dansat runt en midsommarstång (ett måste på midsommar, oavsett ålder).

3. Lyckas bränna mig i solen (lite i alla fall)

4. Haft glassorgie (nej, nej, nej, inte på något sexuellt sätt! Vi frossade i glass...)

5. Pratat en massa konstigheter med min syster/gud-dotter (hon påpekade bland annat att jag nästan såg ut som ett troll :/ )

6. Haft härliga, djupa, lättsinniga, konstiga disskussioner med både familjen och vännerna. Alltid lika kul ;)

7. Blivit pålurad, med Magda, en varsin ny telefon av två söta killar (så fjortis-naivt!)...

8. ...vilket var tur eftersom min gamla la av... igen.



Har jag missat något tro?




Kommentarer
Postat av: stefanie

Haahaha den stämde bra den listan :) hehe <33

2009-06-22 @ 10:21:03
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0