Culture JAM & ledarskap

Som jag berättade igår, så var det Culture JAM ikväll. Alla som ville fick framträda med något från sin kultur. Jag och skandinacerna (vi var 8 stycken) gjorde ett medley (är det rättstavat?). Vi började med ett luciatåg med ljus och vita lakan (vi fick inte tag i lucialinnen ;) ). Därefter drog en "skandinavisk-eurovision song contest" remix igång och vi slängde då av oss linnena (och släckte ljusen, såklart ;) )

I turordning:
* "Sankta Lucia"
* Lordi - "Hardrock Halleluja"
* Olsen Brothers - "Fly on the wings of love"
* Alexander Ryback  - "Fairytale"
* ABBA - "Waterloo"
* Lordi - "Hardrock Halleluja"






We rocked!!!


Föresten, imorse hade vi gästföreläsare. Eller, de föreläste inte, det var olika slags ledare som håller till här i Colorado som vi i små diskussionsgrupper kunde ställa frågor och de fick berätta om sig själva, Det var väldigt intressant att få höra deras åsikter (vilka var väldigt olika!) om hur en bra ledare ska vara.





Jag fick frågan "What do you believe in?" Ja, vad tror jag på? Hm... att göra bra saker (utan våld!) och att inspirera folk, kanske...?





P.S. Fick höra av flera stycken att jag var snyggt sminkad. Det var smickrande :)



D.S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra?:)

2009-07-24 @ 00:07:16
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0