Module day

"The modules" gick bra idag :) eller, det kändes så i alla fall. Hoppas det :) "Man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken..."
Jag var inte nervös. Det kändes inte som auditions. Det kändes mer som workshops/lektioner/dylikt.

Förutom att genomgå dessa auditions, så fick vi också testa kläder inför showerna. Haha! :D Jag ska ha på mig klänningen som jag köpte "at the mall"!  ;)


Japp, denna blir det :) med accesoarer dock ;)


Föresten, jag och tyskan Ronja har gjort en överenskommelse. Om jag lär henne svenska  så ska hon förbättra min tyska ;) Kan vara bra eftersom vi ska dit senare i år.

Ska avsluta mitt blogginlägg med att säga att det verkligen var synd att Savanna Jones i våran cast blev hemskickad. Hon hade inte fått ihop tillräckligt med pengar för att genomgå detta program. Jag önskar henne lycka till!




Kommentarer
Postat av: stefanie

stackars henne :( tur att du har det bra carro :) känns bra.

2009-07-15 @ 09:57:06
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0