Det jag hunnit med...

Har hunnit med en del nu i  helgen. Dock inte allt som jag hade tänkt mig...

Jag har:

*Halvt om halvt vilat upp mig inför denna vecka (föreställningar, fester, student)

*Fixat ett facebook-konto (ett stort måste eftersom jag ska ut och resa snart)

*Tagit en promenad och snackat en massa strunt med min bebisdomsvän Steffi (Vi ses ju inte så ofta längre :( )

*Fått kontakt med min kusin Monika som jag inte träffat på cirka 5 år (Glad :D )

*Firat mamma

*Fått håret klippt av min faster Gudrun (det var sååå risigt!)



Det enda jag inte hunnit med är att städa. Får väl bli nu i veckan. Man kan inte hinna med allt.



Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Det var mycket du hann med :)

Tycker du att jag ska ha en frågestund på min blogg?

Svara gärna :]

2009-06-01 @ 08:41:54
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: stefanie

UNDERBART! vad härligt, och brake a leg på premiären! <33 älskar dig gumman min!

2009-06-01 @ 18:59:15
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0