Uppdatering från Leon, Mexiko

Har äntligen hittat internet!

Är nu i Leon i Mexiko och jag mår jättebra. Har dock varit lite strandsatt i några dagar (kort internettid, inga pengar på mobilen, inget uttag ville fungera=oladdat mobil-& datorbatteri).

Resan hit gick i alla fall bra. Lugn och mjuk flygning. Därefter 7 timmars buss och sedan en timmes sömn i en iskall gymnastiksal på måndagmorgonen.

När vi var i Denver berättade edarna för oss att vi skulle bli behnadlade som kändisar. Jag trodde att de skämtade eller överdrev, men icke...
Vi har tidningar, TV-stationer efter oss. Folk till och med ropar och tutar ner de ser oss!
Igår var jag och mina rumskamrater Jimena (japp, samma som förut) och Adrian till skolan därvåran värdpappa bor. Eleverna blev väldigt uppspelta (och fnittriga) när de såg oss.
Detta känns väldigt ofattbart...



Idag ska vi på CI. Sedan blir det promotion för showen. Spännande, spännande...



Kommentarer
Postat av: kerstin

Sätter in pengar på telefon.

Kul att få vara kändis? Hur vet dom att ni är med i showen. Vi hörs /Kram

2009-09-02 @ 16:07:36
Postat av: Katie

Det låter så himla roligt! kanske inte det med gympasalsgolv som är kallt. Men ändå :P

Ska ni resa runt då eller ska ni stanna på samma ställe hela tiden?

2009-09-02 @ 16:55:47
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Camilla lif

Hej, var det därför du inte kunde ta emot mms bilderna på Leo??



Jag har fått fredriks kameramobil. han lagade en av era gamla som mamma skulle slänga som var lite nyare än hans. så nu kan jag skicka bilder på Leo.



Han har blivit så stor... han kan vända sig, rulla, åla och sitta med stöd och han tar sig fram i sin gåstol. och han har börjat äta pureer o gröt o äter allt, bara det är mycket... ungefär som morfar alltså...



vi saknar dig, ser fram emot att kanske kunna träffa dig när ni kommer till sverige.



Jättekul att du har roligt! ta vara på den här tiden!! hör gärna av dig om du kan. jag läser din blogg när jag kan.



många kramar från storasyster.



2009-09-03 @ 00:08:55
Postat av: Kakaan3

Kan jag få din autograf? =P



Tack för vykortet btw =)



Hoppas du får en fortsatt bra resa och att internet inte sviker dig ;)



Kramar!

2009-09-03 @ 14:29:02
URL: http://kakaan3.blogg.se/
Postat av: Katie

Herregud vad roligt! Var någonstans i Europa ska man?

2009-09-03 @ 16:27:39
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Daniella

Vad spännande :) hoppas showen går bra!

2009-09-05 @ 14:52:23
URL: http://dionce.blogg.se/
Postat av: Kakaan3

Svar:

Tack =)



Ja, det har jag ju ;) =P

Va roligt! =P Hur många?



Kram

2009-09-05 @ 16:40:32
URL: http://kakaan3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0