Community servcie och varmt bad

Hade community service mitt på dagen Vi skulle gräva stigar i ett av bergen. Vi fick en hiking-tur upp och arbetade oss sedan ner.


Japp, vi var ända upp till toppen.


Dessutom var det en underbart vacker utsikt!




Det var smutsigt, svettigt och jobbigt, men samtidigt var det kul på något sätt. Vi var flera stycken som gjorde en god gärning. 

   





På kvällen åkte jag, min värdmamma. Terri och hennes 9-åriga dotter Maya (samma namn som min katt :D) och badade. Vid badet träffade vi på några andra i casten.  



 

Senare under kvällen blev jag och Maya förste "krypjägare" i poolen. Vi hade också många intressanta samtal.

Vid läggdags blev det sagoläsning igen. Denna gång läste både jag och min rumskamrat (Jimena) en varsin saga för Maya, vilket var mycket uppskattat. Våran värdsyster är verkligen söt!




Kommentarer
Postat av: Kakaan3

Shit! tog ni er hela vägen ner?

Det måste verkligen ha varit jobbigt...

Va duktiga ni är ;)



Kram

2009-08-20 @ 10:02:26
URL: http://kakaan3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0