Premiär & en snyftig hälsning

Hade premiär ikväll på våran show "Up With People - A song for the world". Det gick bra :)

Innan föreställningen samlades vi allihopa för att "peppa upp oss". Det började med att vi gjorde några "danslekar". Därefter släckte de i staff ner och slog igång en bildskärm. På bildskärmen var det hälsningar från våra familjer. Var kanske inte det smartaste valet att ha "hälsningsvisningen" innan showen. Jag kan avslöja att jag fick sminka om mig ett antal gånger. 
Efter ikväll har jag anledning att säga att jag tycker om min cast väldigt, väldigt mycket. Det var nämligen de som blev "nersminkade" av mig...


De i staff hade dessutom tryckt ut hälsningarna på papper så att vi kunde ta med oss dem om vi ville och ja, det gjorde jag...


Vid showens slut fick jag denna av min värdmamma...



Imorgon far vi till Aspen. Jag kommer att sakna Denver!



Kommentarer
Postat av: Kakaan3

Hallå! vad händer? Nu va det länge sen du skrev!

Ok... 4 dar sen, men ändå...

Går det bra därute i världen?



Kram

2009-08-17 @ 18:10:18
URL: http://kakaan3.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till premiären! Visst är det härligt när den första showen är gjord!!! Själv ska jag åka på 30-årsreunion i tucson nästa sommar. Längtar!

Ha en riktigt bra UWP-tid & brake a leg, som vi sa på vår tid :)

/Malin

2009-08-18 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0