Dubbelt firad

Kände mig ordentligt firad i söndags, men inte nog med det. I morse sjöng hela casten för mig och min födelsedagssyster Alejandra. Dessutom fick jag ytterligare gratulationer under förmiddagen (och en födelsedagsmuffin av Jimena från Mexiko :p).

Jag är ju de närmsta veckorna med i "costume assistant crew". Idag innebar det bland annat att sortera kläderna och . Jag fick bland annat lära en tjej i min cast att stryka kläder, eftersom hon aldrig hade gjort det förut. Hon blev så glad när hon lyckades med uppdraget!

Ska nu återgå till min packning. På torsdag åker vi vidare till Aspen (som förövrigt också ligger i Colorado). Ska bli spännande, men samtidigt trist att lämna min värdfamilj som jag nu har bott hos i över en månad.


Min packning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0