Slitgöra och vattenpipa

Kom hem för inte allt för länge sedan från "The Hookah House". Det är ett ställe där man kan "chilla"  och om man känner för det, röka vattenpipa (dock fanns det de som rökte vanliga cigaretter också).

         
Förutom att det var kul att få komma ut en sväng, så luktade jag cigarettrök när jag kom hem! Kändes mindre mysigt...


Var föresten sista dagen på Sherman Centre. Det är där vi har hållit till i ungefär en månads tid. Känns lite trist att lämna stället.




Att vi skulle lämna Sherman Centre innebar också att vi var tvungna att packa ihop allt och köra vidare till nästa ställe, vilket var mindre kul. Det var tungt och slitsamt. Tur att vi var ett gäng (cirka 50-60 stycken) som kunde hjälpas åt. Detta tog några timmar. Vi lyckades fylla två stora lastbilar! Vågar inte föreställa mig hur lång tid det skulle tagit om vi varit färre...







Japp, jag och göteborgska Nilo stod för underhållningen. "Awema we, awema we. In the jungle, the mighty jungle..."



Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad kul det låter :) Vad är det för slags show?

2009-08-07 @ 09:56:42
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0