Back-up-lista

Om jag förstått det hela rätt, så är jag en av "back-up" sångarna.

Nackdelar:
1. Jag vill ha ett solo so bad! Har tjatat och får endast till svar: "Jag ska ha dig i åtanke".
2. Folk kommer troligtvis inte lägga märke till mig.
3. Jag kommer inte ens lära mig den rätta melodislingan. Skulle jag sjunga på "min stämma" skulle folk undra vad jag sjöng för konstigt.

Fördelar:
1. Jag får en säkrare "stämröst"
2. Jag får ett bättre "stämöra"
3. Skulle jag sjunga fel, skulle publiken inte höra att det var jag (om de inte är professionella sångare eller dylikt) ;)

Jag får ha lite "is i magen" helt enkelt.
1. Jag kanske får ett solo
2. Får jag inte det på USA-turnén, så kanske jag får det i Mexiko eller Europa ;)


Nä, nu ska jag ta och se en kul film med min värdsyster/castmate Kelsey :)




P.S. Grattis svåger till körkortet!  :)  D.S.


Kommentarer
Postat av: stefanie

svar: jag vet det är det som är jobbigt. Men jag tror det skulle hjälpa lite, i allafall att bli av med sambo fettet ;) PUSs

2009-07-24 @ 09:21:01
URL: http://stefanieloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0