Ben & Jerry - glass med snick snack

Är precis hemkommen. Har varit och träffat min arbetskamrat (och nyfunna vän?) Natalia i Stockholm. Vi gick bland annat på västerlångsgatan. Hon berättade då att det låg en "Ben & Jerry"-kiosk där i närheten. Det var en nyhet för mig (jag bor ju på landet, så jag vistas inte där så ofta :p). Vi gick självklart dit och handlade Ben & Jerry kulglass och gick sedan och satte oss vid en gräsplätt vi vattnet och snackade.





Var jättehärligt :) Det får vi ta och göra om (när jag kommer hem)!



Nu ska jag ta och hämta ut ett paket på posten och efter det blir det vikingateaterrepetition (nu kom det där långa ordet fram igen ;p).





Kommentarer
Postat av: matilda

allt bra med dig en solig dag som denna? :P

2009-07-02 @ 17:44:29
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: matilda

sv: nåt säger mig att just det faktum att vi båda är elitidrottare kommer göra att det håller, vi kommer aldrig kunna tröttna på varann eftersom vi reser så mycket :)

2009-07-02 @ 22:23:10
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0