Ännu en händelserik dag!

Ännu en händelsrik dag!

På eftermiddagen (amerikansk tid) åkte jag och min "host-parents" upp i bergen. Det var så fint!





Japp, det fanns galningar som klättrade i detta berg.



Vattnet som rinner där...


Kommer från denna damm (= onaturligt!).


Efter det var det dags att åka till "the opening session" och träffa de andra igen. Det var så kul att få träffa alla igen!

Någonstans i minglet fick jag och Kelsey nys om att det skulle vara en "BBQ" - fest hos någon av värdfamiljerna (värdfamiljsgatan?). Det var några i våran cast som skulle dit. Eftersom det var i närheten av där min värdfamilj bor, så drog jag och Kelsey dit. Det är någonting jag verkligen INTE ångrar. Det var så kul!


Det blev snack...

...biljardspel...




 
...och totalt flummande!




Oj, vad har vi här? Ahlgrens bilar, kanske? ;)


Hur sjutton får man tag i en Carola LP i USA? :/


Nu är klockan runt 23:30 och jag ska upp vid 6-6:30. Imorgon börjar allvaret...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0