Intensiv dag

Är nu hos min värdfamilj. Min "roommate" (nej, vi delar inte rum, men det kallas så i alla fall) är faktiskt min värd (komplicerat?)

 Vilken dag! Snacka om intensiv (och kul)! Klockan är nu runt 23:00 här och jag är väääldigt trött. Mitt huvud snurrar av namn, ansikten och saker vi ska göra. Eftersom jag har ledig dag imorgon (host family day), så har jag lite tid att smälta de första intrycken.

Just nu känns allting underbart! Härliga människor, varmt klimat (95-100 farenheit, 35+ celsius), men också: It's the honeymoon!



Vi var några stycken som gjorde en klapplek :)



När en ny buss med castmates anlände till "the recreation center" (där vi var samlades) gjorde alla en tunnel (snacka om välkomnande!)


Japp, amerikanarna vet precis hur man leker hela havet stormar ;)


Mitt rum den närmsta månaden :)

Imorgon har min "host-mom" lovat att gå och handla med mig. Det är betydligt mer än jag begärt! Tack! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0