Kompisdag :)

Har idag varit och träffat några vänner som jag nu inte kommer att kunna träffa förrän om ett halvår :)

Jag började med att träffa Magda och Marre i Södertälje. Vi köpte en varsin Donken-shake och satte oss vid Maren. Tjejsnack och framtidsplaner i solen (Sverigetrotting nästa sommar?). Härligt :)


En gammal bild på Marre och Magda ;)


Därefter åkte jag in till Sthlm och träffade Camilla (vännen, inte syrran... ;) ) Vi åkte först förbi hennes urgulliga lägenhet (jag har inte varit och kollat på den trots att hon bott där jääättelänge nu :/ ). Efter det gick vi till ett mysigt kaffé och satt och snackade massor (förr, nu, framtid, m.m)


En suddig bild på Camilla. Fick klippa och klistra lite...



Efter det tog jag tåget hem...


I will miss you, girls!





Kommentarer
Postat av: Trisia

ha en trevlig helg!! :D :)

2009-07-11 @ 17:10:42
URL: http://jussiochtrisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0