Bilder fran Puebla

Sitter nu pa min nya vardmammas arbetsdator. Hon behovde jobba over och jag behovde en dator...

Ar i alla fall i Mexiko City nu. Tankte dela med mig av nagra bilder fran forra veckan i Puebla :)


Hade mini-reklam-show infor den stora showen for 4000 skolungdomar. Det blev mycket autografskrivande och "bildposerande".


Jag var med i ett projekt som showpraktikanterna holl i. Vi skulle framtrada med "cellblock tango" fran "Chicago".

 
Omradet dar jag bodde i.

Som sagt, detta var i Puebla. Nu ar jag i Mexiko City. Imorgon (onsdag) blir det Culture fair for ungefar 1500 ungdomar. Ska prata om sverige i 8 minuter (vad kan man saga om Sverige pa 8 minuter? :/). Ska bli kul :)




P.S. I mandags var vi inne i presidenten av mexikos residens. Viva la Gente (vi) var inbjudna. Vi fick tyvarr inte ta nagra bilder darinne :( D.S.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

8 minuter är en lång tid även om du och jag kan prata hur länge som helst. Det är bra att ha stolpar, det där är du bra på. Glöm inte Kungahuset.

Kramar M

2009-09-30 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0